Fericire-n doi


1bfa6d2f9d501aba3c4612547c690697.jpg

Mi-am găsit fericirea
Pe urmele genelor tale
Jucându-se pe obrajii mei
Înainte să adorm.

Ți-ai găsit fericirea
Pe buza mea de sus:
Surâdea ștrengărește
Când te-apropiai
Pe furiș.

Mi-am găsit fericirea
În îmbrățișarea ta
Zgomotoasă,
Scârțiind oase
De drag.

Ți-ai găsit fericirea
În poveștile mele
Despre prințese,
Mere de aur
Și-un singur
Sortit.

Mi-am găsit fericirea
În aripile tale
Întinse până-n cer
Și înapoi,
Ajutându-mi zborul
Să le ajungă.

Ți-ai găsit fericirea
În pașii mei mărunți,
Mereu alergând spre tine,
Deși împiedicați
Și peltici.

Ne găsim câte puțin
În fiecare zi:
Grăbiți sau calmi,
Cu fruntea sus sau gene plecate
Pe drumuri drepte sau întortocheate.

Mereu împreună,
Construindu-ne fericiri
Din secunde
În inimi.

Leave a Reply

