Luptă


Am vorbit cu Dumnezeu. Îl rugam să scrie unde eu nu mai știu să scriu. În tine. În loc de răspuns, mi-a umplut sufletul de tăcere. „Ai răbdare puțin”. Era tăcerea ta, crescută de câteva zile în care n-ai mai știut să fii pentru mine. Mi-am împachetat sufletul. Am stors din el aerul pe care-l respiram, gândindu-mă la tine dimineața. În loc să scadă, creștea. Cu fiecare tăcere pe care o scrii în mine, scad din mine, cresc din tine. Și roade absența pe care nu știu cum s-o merit, fără să storc din mine iubiri pe obraji.
images
Mi-am întrebat cuvintele. Le-am rugat să spună ele unde eu nu știu decât să simt. Să spună despre tine. În loc de litere, mi-au umplut inima de absență. Era absența ta, tulburată de motive pe care nu le vedeam. Mi-am închis ochii. Am încercat să nu te văd în vis. Pentru că în vis nu uiți să zâmbești când mă vezi. Dar erai acolo, încălzându-mi mâinile și zâmbind la stângăcia mea în iubire. Cu fiecare absență pe care o încerci în mine, sufletul meu își face mai mult loc pentru tine. Nu știu să plec, de unde mă lași.

Mi-am cântărit inima. Am rugat-o să simtă ea ce nu mai știu să spun. Să simtă cu tine. În loc de puls, mi-a umplut venele de întrebare. Era întrebarea ta, pe care ai simțit nevoia să o așezi între noi, deși emoția e comună. Am închis inima cu mâinile. Am încercat să o acopăr, ca să nu mai simtă emoția celor care puteam fi, dacă n-am răsădi umbră unde e nevoie de iubire. Cu fiecare încercare, inima își făcea loc de mai multă emoție. Din tine. Și nu știu să nu simt, când taci.

Nu pleca! Drumul nostru e scurt până la „împreună”. Ai un suflet în palmă și o poveste. Iubirile nu mor în tăcere. Ci luptă!

2 thoughts on “Luptă

Leave a Reply

