(N)-ar fi


2012_07_le-love-blog-girl-alone-seaside-ocean-sunset-knit-sweater-http-weheartit-comentry10875205-463211-475-313
Dacă n-ar fi
Întunericul,
Nu ne-am îndrăgosti
De lumină.

Dacă n-ar fi
Absența,
Nu ne-am încălzi
În prezență.

Dacă n-ar fi
Departe,
N-am cunoaște
Dorul.

Dacă n-ar fi
Greu,
N-am ști ce e
Ușor.

Dacă n-ar fi
Iadul,
Am uita
De Dumnezeu.

Dacă n-ai fi
Tu,
N-ar mai fi.

Doar întuneric,
Doar greu,
Doar umbră.

Pentru că
Lumina,
E un sentiment,
Mai mult decât
O prezență
La fereastră.

Leave a Reply

