Pe propria răspundere


images
Nu te iubesc
Cu ochii.
Privirile mi-s tulburi;
Se topesc
Pe marginea genelor tale,
Îndoite
Albastru
Și uită de lume.
Privirile
Sunt oarbe,
Când zâmbești.

Nu te iubesc
Cu mâinile.
Îmbrățișările mi-s tulburi;
Se lipesc de brațele tale,
Unite
Cald
Și uită de pământ.
Mâinile
Sunt moi
Când mă strângi.

Nu te iubesc
Cu buzele.
Cuvintele mi-s tulburi;
Se agață de vorbele tale,
Împletind
Infinituri
Și uită de goluri
Când mă mângâi.

Te iubesc
Cu sufletul:
Definitiv,
În nuanțe,
În gând de dimineață
Și de seară,
Încrezător,
Profund,
În Dumnezeu,
Cu miros de copilărie
Și gust de început
Fără sfârșituri.
O iubire care șterge
Și vină,
Și timp,
Și așteptare,
Și teamă.

Pentru că fiecare clipă
În care descoperi
Că iubești
E o minune.

2 thoughts on “Pe propria răspundere

Leave a Reply

