Într-o poveste


tumblr_lb3xywINMu1qcoe5ho1_500_large

Să ne purtăm zâmbetele.

Tu pe al meu,

Eu pe al tău.

Până se umplu buzele

De motive.

Apoi,

Să le  împreunăm

Într-o poveste.

 

Să ne strângem mâinile.

Tu pe a mea,

Eu pe a ta.

Până se bucură degetele

De căldură.

Apoi,

Să le unim

Într-o poveste.

 

Să ne topim distanțele.

Tu pe a mea,

Eu pe a ta.

Până se prind drumurile

Într-o atingere.

Apoi,

Să le topim

Într-o poveste.

 

Să ne iubim sufletele.

Tu pe al meu,

Eu pe al meu.

Până coboară cerul

Într-o îmbrățișare.

Apoi,

Să le unim

Într-o poveste.

 

2 thoughts on “Într-o poveste

Leave a Reply

