Doamne


how-to-pray
Doamne,
Dacă n-am cuvânt
Să-ți spun că
Nu e cald când simt,
Nici frig când nu mai vreau
Să fierb,
E pentru că
Pe drum,
Tot ce promit,
Se pierde
În alt fel de iubiri
Și uit.

Doamne,
Dacă n-am picioare
Să merg pe drumul
Pe care îmi zâmbești să vin,
Nici mâini
Să-mbrățișez din rai
Când simt,
E pentru că
Pe drum,
Tot ce ascult
Se pierde
În alt fel de iubiri
Și uit.

Doamne,
Dacă n-am un suflet
Să știu când
Să mă opresc
Și când să merg,
Nici inimă
Să simt când să fiu
Mai bun,
E pentru că
Pe drum
Tot ce adun
Se pierde
În alt fel de iubiri…

Și uit.

Leave a Reply

