Nu încap


imagesCA3C1I0L
Sunt în spatele
Ușii
La care nu bați.
Stau câte puțin
În fiecare cameră,
Așteptând.
De fiecare dată
Când plec,
Bați.
La ușa greșită.

Sunt în spatele
Cuvintelor
Pe care nu le spun.
Aștept puțin
Să le citești
În fiecare ochi,
Tăcând.
De fiecare dată
Când spun,
Tu nu mai ești.
Citești în alți ochi
Ce n-am spus eu
La timp.

Sunt în spatele
Tău.
Mă opresc din mers
Odată cu tine,
Mă odihnesc
Odată cu tine.
De fiecare dată
Când vreau să merg,
Lângă pașii tăi,
Alergi.
Nu încap două suflete
Pe-un drum îngust
În același timp.

5 thoughts on “Nu încap

  1. O sa spui ca sunt iar draguta sau ca fac complimente gratuit ( asta chiar nu e de bine, am scris un articol despre ce ne face antipatici si una dintre cauze era asta – ca facem complimente:)) in fine, eu trebuie sa fiu sincera – ori de cate ori vad ca ai mai scris o poezie am o neliniste ciudata. Esti poeta mea preferata, Gabriela! Azi, citesc doar poeziile tale.. Sa le scrii in continuare pentru ca si eu le voi citi in continuare!

Leave a Reply

