Lecția


images
Eu ți-am dat un ochi,
Tu mi-ai luat privirea.
Credeam că pot să văd
Și cu-n singur ochi
Sub sprânceana dreaptă.
Dar nu mai știam să văd
Decât privind.
Iar privirea
Nu mai era
A mea.

Eu ți-am strecurat un zâmbet
În colț de buză,
Tu mi-ai luat cuvintele.
Credeam că pot zâmbi
În tăcere,
Cum fac copii mici
În brațele mamei,
Dar nu mai știam de buze
Fără cuvinte.
Iar cuvintele
Nu mai erau
Ale mele.

Eu ți-am dat jumate de suflet
Pe sub mână.
Tu mi-ai luat întregul.
Credeam că pot simți
Prin tine,
La fel de frumos.
Dar nu mai știam să disting
Pielea mea
De a ta,
Iar sufletul
Nu mai era
Al meu.

Nu întotdeauna
Ceea ce dai
Se întoarce ca dar.
Uneori,
Ceea ce pierzi
Rămâne
O lecție.

2 thoughts on “Lecția

Leave a Reply

