Odihnă


resting-in-the-light-by-dasa-durianova-315554-475-354_large
Mă opresc puțin.
Am scris prea mult despre ochi.
Când încerc să
Le aranjez genele
În cuvinte,
Se închid.
N-au loc să clipească
De litere
Și gânduri.

Mai stau puțin.
Am scris prea mult despre mâini.
Când încerc să
Le strâng degetele
Printre rime,
Se desprind.
N-au palmele moi
Pe sentimente
Și pe rânduri.

Mă odihnesc puțin.
Am scris prea mult despre iubiri.
Când încerc să
Le cuprind întregul
Printre fraze,
Pleacă.
N-au stofă
De justificare
Când se simt.

2 thoughts on “Odihnă

Leave a Reply

