Întâlniri


20110826223345_Lksdz
M-am întâlnit
Cu doi ochi verzi.
Aveau
În pupilă
Dor de casă,
Cărunt.
Mi-am dat seama
Că ochii mei,
Căprui,
Sunt ochii verzi
De peste stradă.

M-am întâlnit
Cu două mâini pierdute.
Aveau
Pe degete
Mângâieri uitate
În riduri.
Mi-am dat seama
Că mâinile mele,
Încete,
Sunt mâinile pierdute
De peste stradă.

M-am întâlnit
Cu două picioare drepte.
Aveau
Pasul grăbit
Înainte.
Mi-am dat seama
Că picioarele mele,
Împiedicate,
Sunt picioarele drepte
De peste stradă.

M-am întâlnit
Cu un gând labirintic.
Avea
Conexiuni încâlcite,
Imposibile.
Mi-am dat seama
Că gândul meu,
Capricios,
E gândul labirintic
De peste stradă.

M-am întâlnit
Cu un suflet acoperit.
Avea
Emoții ascunse
În sânge.
Mi-am dat seama
Că sufletul meu,
Trepidant,
E sufletul acoperit
De peste stradă.

La fiecare pas
Se strâng:
Ochi, mâini, picioare,
Gânduri și suflete:
În mine.

6 thoughts on “Întâlniri

Leave a Reply

