Autoportret


N-am ochii mari,
N-am geana lungă
Și nici sprânceana-n arcuri.
Dar ochii mici
Se-nchid mai ușor
Când visul se scurge,
Învins…

N-am buze pline,
N-am forme roșii
Și nici curburi în inimi.
Dar buzele scunde
Se-ascund mai repede
Când literele dor,
Tăcând…

N-am nasul mic,
N-am vârful fin
Și nici nările scurte.
Dar nasul lung
Simte mai devreme
Când parfumul moare,
Iubind…

N-am sufletul rotund,
N-am zâmbetul comod
Și nici gândul simplist.
Dar sufletul știrbit
Crește mai ușor
Când dorurile plâng.
– Din goluri.

10 thoughts on “Autoportret

  1. dar am: mintea sharp, spontaneitate si originalitate, expresivitatea si sufletul viu, cugetul curat!” imi zise-un porumbel alb ce mi se-asezase pe brat, despre tine. si el venea de la drum lung, de sus.
    seara cu calm si relaxare, de maine tonus pentru alte activitati intens solicitate pentru o perioada saptamanala. toate bune!🙂

Leave a Reply

