Mai tu



Azi mi s-a închis un ochi
Când te priveam.
Te vedeam mai frumos,
Mai tu,
Cu unul singur,
Și l-am deschis
De teamă să nu mă apropii
Prea tare.

Azi mi-am pierdut cuvintele
Când te priveam.
Te „tăceam” mai bun,
Mai tu,
Fără cuvinte.
Și le-am recuperat
De teamă să nu te simt
Prea aproape.

Azi mi s-a-nroșit un obraz
Când te priveam.
Te simțea mai cald,
Mai tu,
De unul singur.
Și l-am albit la loc
De teamă să nu te visez
Prea mult.

Azi mi s-a deschis sufletul
Când te priveam.
Te vedea mai iubit,
Mai tu,
Cu porțile deschise.
Și l-am închis la loc
De teamă că nu mă vrei
Mai aproape….

4 thoughts on “Mai tu

Leave a Reply

