Miercuri plouă


Miercuri îmi plouă în cuvinte…

22 thoughts on “Miercuri plouă

  1. cea mai frumoasa postare de astazi! absolut superba aceasta selectie de imagini si videoclip! felicitari!
    happy WW!🙂

  2. Cum le spui tu cu delicatete: “Miercurea îmi plouă în cuvinte…”. Felicitari!
    Pentru mine zilele ploioase, sunt zilele in care imi place sa stau in balcon, cu cana de cafea si tigara intr-o mana si cu o carte veche in cealalata. Stiu ca suna boem, dar sunt momentele care pe mine ma linistesc cel mai mult.

  3. nici eu nu am cuvinte; mi-e trupul un pic inghetat; usor ghemuit, ma prind in brate si stau privind uitand ce am uitat …; o ploaie! de ma iubesti, ma spala rogu-te, de pacat sa pot iubi din nou cu dragoste curata …; dar nu e vocea mea …; eu tac …
    ,

  4. uitandu-ma la aceste poze mi-am adus aminte de copilarie cand veneam cu mama de unde eram plecate si ne prindea ploaia si ma descaltam si asa mergeam pana acasa bucuroasa…ahh ce vremuri:X

Leave a Reply

