Cum?



Cum? Cu ochii?
Nu, mi-ai spus.
Ochii înșeală
Când privesc prea sus,
Sau prea jos…
Își schimbă culoarea
La soare,
Ochii mint…

Atunci cum? Cu buzele?
Nu, mi-ai zâmbit.
Buzele sunt pătate
De vorbe prea multe,
Buzele caută sărutări
În vise
Mai mult decât căință,
Buzele mint…

Cum pot atunci? Cu mâinile?
Nu, mi-ai șoptit.
Mâinile au urme
De reproșuri în degete,
Mâinile alungă,
Când arată depărtarea
Refuzând îmbrățișări,
Mâinile mint…

Cum? ți-am zâmbit stins;
Cum să te iubesc?…
Mi-ai strâns cu grijă
Părul după ureche,
Fără grabă,
Ca să te aud,
Și ți-am simțit respirația caldă
Pe obraz
Șoptind:
Cu sufletul…

26 thoughts on “Cum?

  1. Reblogged this on "If Music be the Food of Love, play on…" – jurnal de bord and commented:
    cu sufletul sa iubim, dar oare stiu oamenii cum este sa iubesti cu sufletul? sufletul iubeste la randu-i sufletul, iar aceasta este la fel cum ne iubeste Dumnezeu, care vrea ca sufletul sa isi gaseasca pacea, si bucuria, adica sa se elibereze de suferinta. Cum? suferind pana se satura, suferind pana ce si ultima farama de mandrie moare…dar bineinteles ca fiecare caz in parte are un alt drum de urmat, fiindca nimeni nu este la fel cu altcineva…

    https://chgabriela.wordpress.com/2012/04/06/cum/

  2. “Ochii înșeală
    Când privesc prea sus,
    Sau prea jos…
    Își schimbă culoarea
    La soare,
    Ochii mint…”
    un adevar durereos, pus frumos in palma sufletului…

Leave a Reply

