Ploaie în doi



Plouă indecis,
Fără rimă,
Ca poezia pe care ți-am scris-o
Fără versuri
Și ți-am înfipt-o în inimă,
Forțat,
Ca să mă auzi…

Plouă rece,
Afon,
Ca melodia pe care ți-am cântat-o
Caraghios la ureche
Și ți-am vărsat-o în dor,
Subtil,
Ca să mă asculți…

Plouă pierdut,
Fără ritm,
Ca pauza pe care ai apăsat-o din greșeală
Pe caseta noastră
Deodată
Ca să mă alungi…

Plouă tomnatic
Gri,
Ca sufletul permeabil
Pe care ți-ai întins praful,
Înăbușit,
Ca să nu te uit…

Plouă visând,
În ceață,
Ca primăvara pe care o ascunzi
În spatele unui nor,
A păcăleală,
Ca să mai aștept…

47 thoughts on “Ploaie în doi

  1. Hei,

    Inscrisurile astea cu rima sau fara, cu ritm sau cu lipsa lui…. sunt pline de toate trairile posibile. Uneori mi-e greu sa le citesc.. atat de puternice sunt.

    Multumesc pentru ca stii sa exprimi ceea ce simtim poate multi dintre noi… dar nu avem vorbe.

    Cu drag,

    • Multumesc, draga mea:) Eu incerc si voi imi sunteti confirmare ca ar trebui sa fac asta in continuare…
      Asa ca multumirile sunt din partea mea pentru voi mai mult:D

      Cu mare drag,

      Gabi.

  2. o să spun doar că îmi place…că dacă iar încep ai să mă baţi….
    îmi place mult poezia, deşi după cum vezi…eu stau mai prost la capitolul ăsta!

Leave a Reply

