Pe curând!


Mi-am înghițit cuvintele cu gândul la mare.

Îmi voi lăsa ideile sărate să plutească pe-un val stângaci până în uitare și-mi voi aminti de voi în bătaia soarelui crud de dimineață.

Voi fugi de oraș… greoi, cu picioarele îngreunate de puterea apei în valuri și-mi voi schimba mănușa biroului pătrat cu cea a libertății mării fără briză, lină ca o adiere…

Îmi voi ascunde dorul în nisipul ud, aiuritic lipit de degetele picioarelor întinse pe plaja chinuitor de fierbinte…

Voi aprinde muzică în suflet și mă voi construi în ritm de vară, cu sunete puternic colorate de melodia mării.

Îmi voi uita ceasul acasă, într-un sertar mic, înghesuit de amintiri vechi, poate de mult timp răsuflate…

În ochelarii de soare voi prinde haios imaginea mării bronzate iar în păr miros de sare cu iz de cremă de plajă.

Pe curând, viață de bloc cu 6 etaje și tropăit de tocuri pe scări, zgomot de mașină în dimineți somnoroase și alertă de câini puși pe bârfe prea matinale. Pe curând…

2 thoughts on “Pe curând!

Leave a Reply

