Măr


A crescut peste noapte,
Rod de bucurie…
Un măr sădit de șoapte
Lovit de feerie…

L-am așezat pe masă,
Vis de roșu-aprins…
Și l-am ascuns în mine,
Strop de paradis…

L-am desfăcut în două:
Ciudat de ireal…
Jumate era roșu…
Jumate era pal…

În sufletu-mi copil,
Crud dar dulce-amar…
L-am copt în partea pală
Și l-am pus pe cântar.

Fierbinte și greoi,
Bun de poezie,
Mărul roșu-ntreg
L-am scris în veșnicie…

Pe jumatatea mea
Topit-am versuri scurte…
Pe partea ta de suflet,
Sculptat-am slove multe…

Ca basmul să se-nchidă,
În cerc perfect și scurt,
Unit-am partea mea
Cu-a ta printr-un sărut…

Amestec de lumină,
Din inima-mi de lut,
Creat-am din nou mărul,
Perfect, rotund și mut…

2 thoughts on “Măr

Leave a Reply

